torsdag 26 februari 2009

Tankarna är alldeles för många...

Det snurrar så hemskt i huvudet idag.
Mitt lilla huvud vet inte om det klarar att hålla kolla på alla miljoner jävla tankar som snurrar runt så förbaskat fort inne i min lilla ärthjärna.

Livet är svårt.
Hemskt svårt utan Magnus.
Han finns i mina tankar konstant, nonstop.
På gott och ont.

Idag är det en riktig pissdag, gråten sitter i halsen, tårarna trycker i ögonen. Hjärtat vet inte om det ska sluta slå, eller bara fortsätta banka hårt i bröstet.

Det gör så ont, så jävla förbaskat skit ont!
Det värker mer och mer, för varenda jävla sekund som går.
Det finns inget slut på lidandet, det bara fortsätter att göra ondare och ondare.

Bit för bit, känns det som jag försvinner, kryper sakta in i mig själv mer och mer.
Lever i en egen värld.
I en värld, där ingen ser hur jag egentligen mår och lever.
Om jag ens lever.

Varför just han? Varför tog Du inte mig istället?
Jag tror han hade så mycket mer att ge världen, än vad lilla jag har.
Eller jag tror inte, jag vet att han hade det.
Varför inte ta en skitstövel som förtjänar det istället?
Till exempel, han som körde biljävlen den jävla kvällen i november.
Varför tog Du inte hans liv istället för?
Varför Magnus?
Varför?!



Jag var uppe hos han på hans födelsedag, 4/2. Han skulle blivit 24år i år.
Graven var så fin. Ovanför där urnan ligger, så har dom lagt den stor krans, stor och grön. Och i den så lägger dom i en skål med olika blomsterarragemang på. Så himla fint är det. Han förtjänar verkligen det bästa.
Gravstenen har man inte kunnat lägga/sätta dit ännu, det blir i maj tror jag, när kärlerna har försvunnit.

Det är både skönt, och hemskt att åka dit upp.
Känslorna är så otroligt många.
Jag saknar Magnus, mitt Hjärta och min Bäste Vän.
Saknaden blir bara större och större.

Orkar inte mer.



/Cissi




Inga kommentarer: